0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Navigatie wisselen
×
Zoeken
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje verzenden
Verzenden binnen België
Verzenden naar het buitenland
Verzenden zonder etiket
Er loopt iets mis
108
vragen
in de categorie
« Pakje verzenden »
Kan ik mijn pakje online volgen?
Kan ik mijn internationale zending via Track & Trace volgen?
Kan ik mijn barcode ingeven op Track & Trace om mijn zending naar het buitenland te volgen?
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Hoeveel kost het om een pakje te verzenden?
Waar kan ik mijn pakje afgeven?
Wat gebeurt er als mijn pakje niet is afgeleverd?
Hoe kan ik een klacht indienen bij verlies, beschadiging of niet-bezorging van mijn pakje?
Wat mag ik niet verzenden?
Welk soort verpakkingen of verzenddozen heeft bpost in zijn gamma?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Ik wil een groot pak verzenden binnen België. Welke grootte en gewichten zijn toegestaan?
Hoe verzend ik een pakje via een Pakjesautomaat?
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Wanneer levert bpost mijn pakje bij de bestemmeling af?
Heeft bpost een dienst voor snelle leveringen?
Hoe weet ik wanneer mijn pakje is aangekomen bij de bestemmeling?
Wat zijn de afmetingen van de verschillende pakjes van bpost?
Hoelang is mijn internationale pakje onderweg?
Pakje verzenden: welke gegevens heb ik nodig?
Ik wil een pakje afgeven, waar vind ik Afgiftepunten van bpost en openingsuren?
Wat zijn de voorwaarden om mijn pakje met de postbode te kunnen meegeven?
Waar kan ik dozen en enveloppen kopen om een pakje te verzenden?
Welke leveringsmogelijkheden biedt bpost aan?
Hoe verzend ik mijn pakje het goedkoopst?
Hoe moet ik mijn online verzendetiket printen en kleven?
Welke documenten heb ik nodig om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Wat is het tarief van bpost om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Mag ik geld verzenden?
Hoe frankeer ik mijn pakje?
Hoe groot of zwaar mag mijn pakje voor het buitenland zijn?
Hoelang is mijn pakje onderweg naar het buitenland?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Wie contacteer ik als er iets misloopt met mijn pakje in het buitenland?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Kan ik mijn internationale pakje beschermen tegen diefstal of schade?
Hoe werkt de Pakjesbus en waar vind ik er een?
Hoe weet ik of mijn pakje succesvol door de douane is gegaan?
Moet ik diefstal van mijn pakje aangeven bij de politie?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Kan de ontvanger mijn zending met betaling bij levering aan de postbode betalen?
Moet ik mijn pakje verzenden in een doos van bpost?
Kan mijn pakje de dag zelf geleverd worden?
Hoe kan ik mijn pakje verzenden of retourneren via de postbode?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Hoe weet ik zeker dat mijn pakje verloren is?
Ik heb een pakje verzonden. Hoe ontvang ik een betalingsbewijs of factuur?
Wat als de douane mijn pakje tegenhoudt?
Kan ik de plaats of het tijdstip van een levering aanpassen?
Wat zijn de mogelijkheden om de inhoud van mijn pakje te beschermen?
Kan ik mijn pakje aan de postbode meegeven voor verzending?
Hoe verzend ik een pakje met handtekening bij ontvangst?
Vind ik in een Postkantoor of PostPunt alles om mijn pakje te verzenden?
Voor welke landen heb ik geen douanedocumenten nodig als ik een pakje wil verzenden?
Hoe worden mijn bestemmeling en/of ik vergoed bij beschadiging of verlies van mijn pakje?
Kan ik postzegels op mijn pakje kleven in plaats van een verzendetiket?
Ik heb een fout gemaakt bij het online aanmaken van mijn verzendetiket. Kan ik de gegevens nog aanpassen?
Wat is een HS-code?
Kan ik mijn pakje 24/7 deponeren in een Pakjesautomaat?
Hoe verzend ik zo veilig mogelijk een breekbaar pakje met bpost?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Kan ik een voorgefrankeerde doos kopen?
Hoe krijg ik toch mijn geld als mijn pakje verloren of beschadigd raakt bij zending met betaling bij levering?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Kan bpost mijn pakje ook komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
Kan ik mijn pakje in om het even welk land volgen?
Waar geef ik mijn pakje af?
Hoe beïnvloedt de brexit mijn zendingen naar het Verenigd Koninkrijk?
Is mijn pakje standaard beschermd tegen schade, diefstal en verlies of heb ik een extra garantie nodig?
Hoe krijg ik een ontvangstbewijs van mijn pakje?
Mijn bestemmeling heeft het pakje geweigerd. Wat nu?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Ik nam een garantie op mijn pakje. Wanneer word ik terugbetaald in geval van schade of verlies?
Wanneer is mijn zending een pakje en geen brief meer?
Hoe raakt mijn pakje het snelst bij de bestemmeling?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Wanneer betaal ik invoerkosten voor een pakje?
Waarom maak ik het best een account aan?
Wie is verantwoordelijk voor de levering: bpost of een externe postpartner?
Kan ik in de eShop 1 verzendetiket kopen?
Hoe bewijs ik de waarde van het voorwerp dat ik verzend?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Wordt een pakje waarop ‘breekbaar’ staat met extra zorg behandeld?
Kan ik een verzendetiket met de My bpost app aanmaken?
In welk geval zal de douane mijn pakje opendoen voor controle?
Kan iemand in het Postkantoor of PostPunt helpen met mijn internationale zending?
Hoe bereid ik mijn pakje naar een bestemming in het buitenland voor?
Hoe frankeer ik mijn pakje voor het buitenland?
Moet ik mijn pakje speciaal inpakken als ik het naar het buitenland wil verzenden?
Wat doe ik als ik een belangrijk pakje wil verzenden?
Mag ik het adres op mijn pakje in mijn eigen taal noteren?
Waar kan ik meerdere verpakkingen tegelijk kopen?
Hoe weet ik of de inhoud van mijn pakje intact is gebleven?
Ik krijg een wit scherm als ik mij aanmeld op de online verzendtool. Wat nu?
Kan ik in de eShop internationale verzendetiketten kopen?
Is mijn pakje bijkomend beschermd tegen diefstal en schade als ik het in een doos van bpost verzend?
Bestaat er een voorgefrankeerde doos om pakjes naar het buitenland te verzenden?
Hoe vermijd ik dat de ontvanger invoerkosten moet betalen?
Wat gebeurt er met mijn pakje nadat de postbode het meeneemt?
Mag ik ook een pakje voor iemand anders verzenden via de postbode?
Welke oude elektrische apparaten mag ik meegeven met de postbode?
Wat is Recupel retour via bpost?
Aan welke voorwaarden moet mijn pakje met oude elektro voldoen voor de postbode?
Hoeveel kost het om een pakje met oude elektro mee te geven met de postbode?
Welke vergoeding krijg ik bij diefstal, verlies of schade aan mijn pakje?
Hoeveel pakjes met oude elektro mag ik meegeven aan de postbode?
Zoeken
Search